Gdańsk Politechnika

Narutowicza 11/12

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Android w praktyce autor: Wantoch-Rekowski Roman
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,50 zł
  • Od 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł

Android w praktyce

Projektowanie aplikacji
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 978-83-01-17813-0
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 400
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
59,00 zł 50,10 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka epub 2014 r. 43,20 zł
eKsiążka mobi 2014 r. 43,20 zł
 
 

Android jest obecnie najpopularniejszą platformą dla telefonów komórkowych i tabletów. Liczba aktywacji to setki tysięcy w ciągu jednego dnia na całym świecie. Dlatego też możliwość tworzenia własnego oprogramowania na urządzenia mobilne z systemem Android daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników.

Książka przeznaczona jest dla osób, które chcą samodzielnie nauczyć się od podstaw zasad budowy oprogramowania na urządzenia mobilne, które są znacząco inna niż w przypadku komputerów stacjonarnych i rozpocząć pisanie własnych aplikacji z wykorzystaniem szerokiego spektrum dostępnych komponentów programowych i sprzętowych.

Android w praktyce… to kompletny przewodnik opisujący sposób przygotowanie środowiska pracy, elementy składowe projektu Android, elementy interfejsu, baz danych, komunikacji z wykorzystaniem sieci Internet oraz sposób uruchamiania aplikacji na urządzeniu wirtualnych i rzeczywistych.

Książka zawiera dwie części. W pierwsze przedstawiona jest filozofia działania (poparta przykładami) tak aby czytelnik zrozumiał jakie procesy zachodzą w trakcie uruchamiania aplikacji mobilnej oraz w drugiej części przedstawione są przykłady przedstawiające szerokie spektrum możliwości urządzeń mobilnych z system Android

Aby skorzystać z książki czytelnik powinien:

• Znać podstawy programowania w języku Java
• Posiadać podstawową wiedzę z zakresu projektowania aplikacji
• Znać podstawy wykorzystania środowiska developerskiego Eclipse

Z wykorzystaniem książki czytelnik samodzielnie nauczy się:

• Jak w kilku krokach utworzyć pierwszą własną aplikację mobilną z systemem Android
• Jakie są podstawowe elementy składowe aplikacji mobilnej (m. in. aktywności, intencje, serwisy, dostawcy treści)
• W jaki sposób działa aplikacja na urządzeniu mobilnym (cykl życia)
• W jaki sposób utworzyć projekt rozbudowanej aplikacji
• W jaki sposób projektować podstawowe i rozbudowane GUI dla własnych aplikacji (layouts)
• W jaki sposób przygotowywać różnego typu zasoby (dane, grafika) dla własnej aplikacji
• W jaki sposób zaprojektować i zaimplementować własną relacyjna bazę danych SQLite
• W jaki sposób z wykorzystaniem języka SQL pobierać i zapisywać dane do bazy danych SQLite
• W jaki sposób tworzyć rozbudowaną grafikę 2D oraz elementy grafiki 3D
• W jaki sposób skonfigurować i zastosować emulator urządzenia mobilnego - AVD

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Gdańsk akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier